Služby

Postup opravy

1. Po přijetí objednávky vás kontaktuje náš technik a domluví si s vámi termín.
2. V domluvený termín vás náš technik navštíví a provede diagnostiku poruchy.
3. Navrhne možné řešení a odhadne cenu opravy.
4. Pokud se rozhodnete pro opravu a bude-li to možné odstraní závadu na místě.
5. Nebude-li to možné, spotřebič odveze do dílny nebo se s vámi domluví na objednání součástky a opravě při další návštěvě.

* Pro urychlení opravy mějte při objednání po ruce značku a typ spotřebiče.



Nákup nového spotřebiče

Pokud potřebujete nový spotřebič, jste na správném místě.
Stačí v menu vybrat položku "E-shop" a užít si výběr nového spotřebiče.
Pokud si vyberete spotřebič, doručíme ho až k Vám domů.
V případě reklamace se stačí na nás obrátit a my ji vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.

Jedna rada na závěr:
"Informujte se na možnost prodloužené záruky."